Nawigacja
Logowanie
Studia Podyplomowe
Grupy docelowe
Studia są skierowane do 40 urzędników wg potrzeb stanowiska pracy. Koszt uczestnictwa jednej osoby w studiach podyplomowych stanowi kwotę 5 tys. zł. W ramach projektu nie będą finansowane inne koszty, m.in.: opłata rekrutacyjna, zakwaterowanie, wyżywienie, przerwy kawowe, podręczniki i inne materiały.
Rekrutacja
Podstawowymi kryteriami kwalifikowalności na studia podyplomowe są:
- ukończone studia wyższe,
- zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu,
- zgoda bezpośredniego przełożonego na uczestnictwie w studiach podyplomowych zgodnych potrzebami stanowiska pracy.
W przypadku większej liczby chętnych priorytetowo będą kwalifikowane osoby, które:
- na moment rekrutacji ukończyły rok życia,
- nie posiadają wykształcenia adekwatnego do zajmowanego w urzędzie stanowiska pracy,
- ukończyły studia I lub II stopnia najwcześniej.
Wszystkie szczegóły dotyczące rekrutacji na studia podyplomowe dostępne są w regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w studiach podyplomowych.
Poniższe dokumenty rekrutacyjne prosimy przesłać na adres Biura Projektu: Urząd Miejski w Grudziądzu, Wydział Funduszy Europejskich, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.
POBIERZ:
- Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w studiach podyplomowych,
- Formularz zgłoszeniowy na studia podyplomowe,
- Zgoda bezpośredniego przełożonego na udział pracownika w studiach podyplomowych,
- Deklaracja uczestnictwa w projekcie,
- Zaświadczenie z uczelni o przyjęciu kandydata na studia podyplomowe,
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- Umowa uczestnictwa w studiach podyplomowych


